Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. O 23.30 wspolne wyjscie spod hoteli na welcome party w klubie bonkers. Tylko dzis wejscie za free na opaske ST.open bar na cala noc-20lv. Kupno na dyzurze #ST #katarzynagrzych #bulgaria #studenttravel @12679

  2. dyzur kadry O 19 w hotelu Royal, o 20 w vladislaw, tintaye zapraszamy do vladislawa, mozliwosc kupna fakultetow,kart klubowych i odbior kart klubowych #katarzynagrzych #bulgaria #studenttravel @12677

  3. W autokarze 32 zostala jedna torba, zielona na kolkach,do odebrania w hotelu royal, sprawdzcie czy ktos przez przypadek nie wzial cudzej walizki #katarzynagrzych #bulgaria #studenttravel @12673

  4. Hotele przy kwaterowaniu zabieraja dowody osobiste, najlepiej zrobic zdj dowodu na wszelki wypadek. Kwaterowanie: royal 14, Vladislaw i tintyava 14.30 #ST #katarzynagrzych #bulgaria #studenttravel @12672

  5. Grupa na FB: vloraST1-12.08, zapisujcie sie i wstawiajcie nasze foty #ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12549

  6. Jutro wykwaterowanie i pakowanie bagazy o 9.20. klucze na recepcje.od 9 w recepcji zbieram kase za obiad. Dzis nad jeziorem #ostatki #gameofthronebeachparty.#ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12499

  7. Barek w pokojach jest dodatkowo platny! #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12476

  8. Sniadanie jutro miedzy 7.30-9.30 jutro o 10 wyjazd do Ohrid. Planowany przyjazd do hotelu 15-15.30. kto chce jutro zjesc obiad w hotelu prosze o SMS #ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12475

  9. Przypominam o ciszy nocnej po 24. W hotelu jest ochrona i za zaklocanie ciszy sa kary wiec wieczorne grupowe picie tylko nad jeziorem. #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12474

  10. Zmiana! Platnosc przed wykwaterowaniem w piatek. 7 euro lub 430 denarow. Platnosc tylko za odliczona kwota. Mozna rozmieniac pieniadze w sklepie #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12472

  11. Musicie zejsc teraz do recepcji zaplacic za obiad. Obiad od godziny 19 #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12470

  12. Mozecie zostac w pokojach do 9.30-9.40. wyjazd ok godziny 11 #ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12454

  13. Jutro wyjazd do ohrid.Wykwaterowanie o 9, sniadanie od 8, wyjazd z Vlory po 9, dokladne info rano. Walizki zostawcie na patio Do ohrid bedziemy jechac ok 4-4.5h #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12449

  14. O 22 #b4 w hawajskim stylu #alkoarbuz#limbo. Na jutrzejsza wycieczke nie zapomnijcie o zestawie do plazowania. Przed wyjazdem bedzie sniadanie #ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12419

  15. O 11 wyjscie na plaze morza jonskiego. Jutro wyjazd na riviere. Zbiorka o 7.50, powrot ok 21-22 zabierzcie stroje kapielowe,filtry i nakrycie glowy #ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12402